Yaşam
Giriş Tarihi : 05-10-2021 16:09   Güncelleme : 05-10-2021 16:24

ASKİ Ankara Su Kesintileri: 5 Ekim 2021 Salı Ankara'da Sular Ne Zaman, Saat Kaçta Gelecek? İşte Ankara Su Kesintileri 5 Ekim 2021

5 Ekim Salı Ankara'da su kesintisi yaşanacak ilçeler nereler? Ankara'da sular ne zaman gelecek? Ankara su kesintisi yaşanacak ilçeler neresi? Yenimahalle, Polatlı, Gölbaşı, Çamlıdere, Kahramankazan, Polatlı ve Ayaş ilçesinde sular ne zaman, saat kaçta gelecek? ASKİ son dakika su kesintisi haberleri...

ASKİ Ankara Su Kesintileri: 5 Ekim 2021 Salı Ankara'da Sular Ne Zaman, Saat Kaçta Gelecek? İşte Ankara Su Kesintileri 5 Ekim 2021

ASKİ tarafından duyurulan 5 Ekim su kesintisi duyuruları haberimizde. Ankara'da sular kesilecek mi? Hangi ilçelerde su kesintisi yaşanacak? İşte 5 Ekim Salı Ankara'da su kesintisi yaşanacak ilçeler. 

POLATLI

Arıza Tarihi: 5.10.2021 11:00:00
Tamir Tarihi: 5.10.2021 17:00:00
Detay: POLATLI İLÇESİ GÜLVEREN MAHALLESİ RAİF ÇİÇEK CADDESİ ÜZERİNDE BULUNAN DAĞITIM ŞEBEKE HATTINA YÜKLENİCİ FİRMANIN VERMİŞ OLDUĞU ZARARDAN DOLAYI SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: GÜLVEREN MAHALLESİ YENİ SANAYİ BÖLGESİ

GÖLBAŞI

Arıza Tarihi: 5.10.2021 14:30:00
Tamir Tarihi: 5.10.2021 20:00:00
Detay: Gölbaşı ilçesi koparan mahallesi su deposunun bakımı ve onarımı nedeni ile 05/10/2021 saat 14:30 ile 20:00 arasında su kesintisi yapılacak
Etkilenen Yerler: Koparan mahallesinin bir kısmı.

YENİMAHALLE

Arıza Tarihi: 5.10.2021 13:30:00
Tamir Tarihi: 5.10.2021 17:00:00
Detay: Yenimahalle Avcilar mah.1009 sok ø200 duktil içme suyu dagitim arizasi nedeniyle su kesintisi yapilmaktadir.
Etkilenen Yerler: Avcilar mah.1009 sok ve Karahöyük cad civar

ÇAMLIDERE

Arıza Tarihi: 5.10.2021 14:50:00
Tamir Tarihi: 5.10.2021 18:00:00
Detay: YAYALAR MAHALLESİ MUSTAFA AL SOKAKTA DOĞALGAZ ÇALIŞMASI ESNASINDA Ç=90 BORUDA OLUŞAN ARIZA NEDENİYLE SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: YAYALAR MAHALLESİ, BEYLER MAHALLESİ

AYAŞ

Arıza Tarihi: 5.10.2021 10:50:00
Tamir Tarihi: 5.10.2021 17:00:00
Detay: :Ayaş Sinanlı Hocasinan Mahallesi Okullar Caddesi içerisinde METSAL İNŞ Tarafından yapılan İçme Suyu Ana iletim hattı imalatı esnasında 180 lik içme Suyu Ana iletim hattı borusuna zarar vermesi nedeni ile su kesintisi uygulanacaktır.
Etkilenen Yerler: Ayaş Hocasinan, Cuma ve Mahkeme Mahalleleri

KAHRAMANKAZAN

Arıza Tarihi: 5.10.2021 13:05:00
Tamir Tarihi: 5.10.2021 18:15:00
Detay: Kahramankazan İlçesi, Saray Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı adresi içerisinde bulunan Ø160'lık içme suyu şebeke hattı arızasından dolayı kesinti yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: 1 Cadde, 4 Cadde, 5 Cadde ve civarı