Yaşam
Giriş Tarihi : 20-10-2021 11:54   Güncelleme : 20-10-2021 13:31

Ankara su kesintisi! 20 Ekim 2021 Çarşamba sular ne zaman, saat kaçta gelecek?

Ankara'da su kesintisi! 20 Ekim 2021 Çarşamba hangi ilçelerde su kesintisi olacak? Ankara sular ne zaman, saat kaçta gelecek? ASKİ su kesintisi haberleri Haber Asır'da. Polatlı, Pursaklar, Akyurt, Çubuk, Gölbaşı, Çankaya ve Yenimahalle'de sular ne zaman gelecek?

Ankara su kesintisi! 20 Ekim 2021 Çarşamba sular ne zaman, saat kaçta gelecek?

Ankara'da ASKİ tarafından yapılan açıklamaya göre bazı bölgelerde su kesintisi yaşanacak. 20 Ekim Çarşamba hangi bölgelerde sular kesilecek? Sular ne zaman, saat kaçta gelecek? İşte detaylar...

POLATLI

Arıza Tarihi: 20.10.2021 11:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 16:00:00
Detay: DETAY: PLANSIZ SU KESİNTİSİ :FATİH MAHALLESİ ATATÜRK CADDESİ ÜZERİNDE YAPILAN YAĞMUR SUYU HAT İMALATINA İÇME SUYU HATTININ SORUN TEŞKİL ETMESİ NEDENİYLE SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR. ETKİLENECEK YERLER:FATİH MAHALLESİ BİR BÖLÜMÜ
Etkilenen Yerler: FATİH MAHALLESİ BİR BÖLÜMÜ

POLATLI

Arıza Tarihi: 20.10.2021 07:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 15:00:00
Detay: ARIZA ONARIM TARİHİ: 20.10.2021 07:00 ARIZA BİTİŞ TARİHİ :20.10.2021 15:00 DETAY: PLANSIZ SU KESİNTİSİ :GAZİ MAHALLESİ ANITTEPE CADDESİ ÜZERİNDE OLUŞAN ARIZADAN DOLAYI SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR. ETKİLENECEK YERLER:ŞEHİTLİK MAHALLESİ TAMAMI VE GAZİ MAHALLESİ BİR BÖLÜMÜ
Etkilenen Yerler: ŞEHİTLİK MAHALLESİ TAMAMI VE GAZİ MAHALLESİ BİR BÖLÜMÜ

ÇUBUK

Arıza Tarihi: 20.10.2021 09:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 13:00:00
Detay: ÇUBUK İLÇESİ CUMHURİYET MAHALLESİ SANAYİ CADDESİNDE MEYDANA GELEN Ø100 BORU ARIZASI NEDENİYLE SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: AĞILCIK MAHALLESİ

AKYURT

Arıza Tarihi: 20.10.2021 09:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 15:00:00
Detay: AKYURT BEYAZIT MAHALLESİ SELVİ SOKAK İÇİ KANAL ALT YAPI YENİLEME ÇALIŞMASINDAN DOLAYI SU KESİNTİSİ UYGULANACAKTIR. VERMİŞ OLDUĞUMUZ GEÇİCİ RAHATSIZLIKTAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİZ...
Etkilenen Yerler: BEYAZIT MAHALLESİ

GÖLBAŞI

Arıza Tarihi: 20.10.2021 01:00:00
Tamir Tarihi: 21.10.2021 13:00:00
Detay: GÖLBAŞI İLÇESİNİN SU İHTİYACININ KARŞILANDIĞI ANA İLETİM HATTI ÜZERİNDE SU İNŞAAT DAİRESİ BAŞKANLIĞINCA YAPILACAK DEPLASE BAĞLANTI ÇALIŞMALARI NEDENİ İLE ÇARŞAMBA GÜNÜ 20.10.2021 SAAT 01:00 İLE PERŞEMBE GÜNÜ 21.10.2021 SAAT 13:00 SAATLERİ ARASINDA PLANLI SU KESİNTİSİ YAPILACAKTIR.
Etkilenen Yerler: AHİBOZ,BAHÇELİEVLER,BALLIKPINAR,EYMİR,GAZİOSMANPAŞA,GÖKÇEHÖYÜK,HACIHASAN,HACILAR,HACIMURATLI, İKİZCE,KARAGEDİK,KARAOĞLAN,KARŞIYAKA,OĞULBEY,ÖRENCİK,SEĞMENLER,ŞAFAK,YAĞLIPINAR,YAVRUCUK MAHALLELERİNİN TAMAMI, İNCEK VE KIZILCAŞAR MAHALLELERİNİN BİR KISIMI

ÇANKAYA

Arıza Tarihi: 20.10.2021 10:55:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 16:00:00
Detay: Ahlatlıbel Mahallesi 1883 Sokak içerisinde ani oluşan Ø90'lIk temiz su borusu arızasından dolayı su kesintisi yaşanmaktadır.
Etkilenen Yerler: Ahlatlıbel Mahallesi ve civarı

PURSAKLAR

Arıza Tarihi: 20.10.2021 10:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 12:00:00
Detay: Pursaklar ilçesi, Pursaklar fatih mah dergah sokak içerisinde meydana gelen 225 lik PVC içmesuyu şebeke hattı arızası nedeniyle 2 saat kesinti yapılacaktır. Etkilenen yerler : Kesinti saati - 10. 00 Tahmini Onarım Saati - 12.00
Etkilenen Yerler: pursaklar fatih mah dergah sok ve cıvarı

YENİMAHALLE

Arıza Tarihi: 20.10.2021 11:50:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 16:00:00
Detay: Yenimahalle Macun mah.Kumeevleri içinde ø150 çelik içme suyu Dagitim hattinda oluşan ariza nedeniyle su kesintisi yapilmaktadir.
Etkilenen Yerler: MACUN MAH