Yaşam
Giriş Tarihi : 21-10-2021 10:18   Güncelleme : 21-10-2021 10:18

Ankara'da 5 ilçede su kesintisi! Son dakika 21 Ekim Ankara su kesintisi yaşanacak ilçeler?

ASKİ tarafından yapılan yazılı açıklamaya göre 21 Ekim 2021 Perşembe (bugün) Ankara'nın Mamak, Çubuk, Elmadağ, Gölbaşı ve Beypazarı ilçelerinde bazı bölgelerde su kesintisi yaşanacak.

Ankara'da 5 ilçede su kesintisi! Son dakika 21 Ekim Ankara su kesintisi yaşanacak ilçeler?

Vatandaşlar tarafından en çok merak edilen soru ise hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara'da su kesintisi ne zaman bitecek ve Ankara'da sular ne zaman, saat kaçta gelecek? oldu. En çok merak edilen bu soruların cevabı ve güncel su kesintileri haberin detayında...

MAMAK

Arıza Tarihi: 21.10.2021 07:00:00
Tamir Tarihi: 21.10.2021 12:00:00
Detay: Mamak ilçesi Tuzluçayır mahallesi Natoyolu caddesi no. 17 önünde Q100 lük duktil boru arızasından 12.00 a kadar su kesintisi yapılmıştır.
Etkilenen Yerler: Peyami safa mahallesi Kartaltepe. Tuzluçayır. Çağlayan. Şahintepe ile misket mahallesi nin üst kotları

ÇUBUK

Arıza Tarihi: 21.10.2021 08:45:00
Tamir Tarihi: 11.10.2021 11:00:00
Detay: BARBAROS MAHALLESİ HATTAT SOKAK 'TA MEYDANA GELEN Ø100 BORU ARIZASI NEDENİYLE SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: BARBOROS MAHALLESİ ATATÜRK MAHALLESİ

ELMADAĞ

Arıza Tarihi: 21.10.2021 10:10:00
Tamir Tarihi: 21.10.2021 17:00:00
Detay: ELMADAĞ İSMETPAŞA MAH HATİP SOKAK MUTAHİT FİRMA Q100 LUK ASBEST BORUYA ZARAR VERMİŞTİR BU YUZDEN SU KESİNTİSİ OLACAKTIR.
Etkilenen Yerler: İSMETPAŞA MAH YENİCE MAH YENİPINAR MAH

GÖLBAŞI

Arıza Tarihi: 20.10.2021 01:00:00
Tamir Tarihi: 21.10.2021 13:00:00
Detay: GÖLBAŞI İLÇESİNİN SU İHTİYACININ KARŞILANDIĞI ANA İLETİM HATTI ÜZERİNDE SU İNŞAAT DAİRESİ BAŞKANLIĞINCA YAPILACAK DEPLASE BAĞLANTI ÇALIŞMALARI NEDENİ İLE ÇARŞAMBA GÜNÜ 20.10.2021 SAAT 01:00 İLE PERŞEMBE GÜNÜ 21.10.2021 SAAT 13:00 SAATLERİ ARASINDA PLANLI SU KESİNTİSİ YAPILACAKTIR.
Etkilenen Yerler: AHİBOZ,BAHÇELİEVLER,BALLIKPINAR,EYMİR,GAZİOSMANPAŞA,GÖKÇEHÖYÜK,HACIHASAN,HACILAR,HACIMURATLI, İKİZCE,KARAGEDİK,KARAOĞLAN,KARŞIYAKA,OĞULBEY,ÖRENCİK,SEĞMENLER,ŞAFAK,YAĞLIPINAR,YAVRUCUK MAHALLELERİNİN TAMAMI, İNCEK VE KIZILCAŞAR MAHALLELERİNİN BİR KISIMI

BEYPAZARI

Arıza Tarihi: 21.10.2021 03:00:00